Inlägg: 2419767
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JanT:
Jobbigt med balansen:
Bättre på backen.
Inledningsvis två förstamålvakter.
Offrat fw-besättningen.
Jobbigt med balansen:
Bättre på backen.
Inledningsvis två förstamålvakter.
Offrat fw-besättningen.
Sv: A proposito de nada
JanT: Sallinen, Molin, Danielsson & Petterson hade helt klart breddat laget.
Problemet med dessa herrar var att de hade månadslöner som spetsspelare och inte som bredd :/
Problemet med dessa herrar var att de hade månadslöner som spetsspelare och inte som bredd :/
+ 19
Sv: A proposito de nada
JanT: Ja, Sallinen och Pettersson kvar i laget hade iaf sannolikt höjt slagkraften på bekostnad av ex Birgersson och Kvist skulle jag tro.
Förutsatt att dom hade accepterat dom rollerna..
Förutsatt att dom hade accepterat dom rollerna..
+ 2
Sallinen
Molin
Danielsson
Pettersson
Man saknar inte hästen förrän spiltan är tom….