Inlägg: 2422950
Sv: A proposito de nada
Fan kan inte hålla mig. Varför i helvete diskuteras inte filmningarna i Fotbolls-vm? Det förstärks fan hela tiden. Och varför inte effektiv tid. Skitsport!
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Danne66: och att det ligger en snubbe och sover bakom muren på frisparkarna 😂😂
+ 2
Sv: A proposito de nada
Danne66: i Sverige kallas sporten Terränglöpning med inslag av bollsport
+ 1