Inlägg: 2427571
Sv: A proposito de nada
Lemp:Vem har sagt att Sohlberg inte fått en ersättning för att lämna, vad jag sagt är att det mesta är spekulationer hörsägen på HS, varför han lämnar hur mycket han får för att lämna är bara spekulationer, möjligen har han inte fått något för överträdelser osv ,om någon har bevis för något annat lägg fram det så är det slutsnackat.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
J-S: Abbott verkar ha fått ordning på Rögle! Vår HC har varit på landslagsuppdrag…..