Inlägg: 2427600
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Rönnberg gråter som Robban i Skellefteå när domarna inte är på deras sida , sen hoppas dom att efter all gråt att få domarna på sin sida bara förnedrande och äckligt.
Sv: A proposito de nada
{8399}: Frölunda kommer vara ruggigt taggade när dom möter oss på Tisdag, stor risk för förnedring, jag tittar på matchen i regnkläder......
+ 3
Alltid bra när ett annat lag förlorar.