Inlägg: 2427634
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Sjukt ändå att ett sånt sunkigt lag som
LHC ligger före oss i tabellen. Det är svårt att smälta faktiskt.
LHC ligger före oss i tabellen. Det är svårt att smälta faktiskt.
+ 2
Sv: A proposito de nada
JanT: Om 5-10 omgångar kommer det nog att handla om en ”bottom 3”. Jag tror tyvärr att HV kommer att klättra efter den senaste tidens värvningar, och fler lär det ju bli. Det ser mörkt ut för Alcéns skadekänsliga fuskbygge.
+ 3
Finns inte på skalan att vi rubbar RBK/LHF/LIF.
Höjer vi oss rejält finns dock chansen att nå ett resultat i nivå med fjolårets och därmed landa på en 10-plats. Det lär precis som ifjol bli ett krig med samma gamla vanliga deltagare....