Inlägg: 2427752
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Efter uppehållet?
Rödin-Larsson-Timashov
Roy-Björninen-Scott
Eklind-Ölund-Ljungkrantz
Olesen-Blomqvist-Kvist
Alternativt:
Rödin-Larsson-Timashov
Roy-Björninen-Scott
Eklind-Palve-Ölund
Olesen-Blomqvist-Ljungkrantz
Rödin-Larsson-Timashov
Roy-Björninen-Scott
Eklind-Ölund-Ljungkrantz
Olesen-Blomqvist-Kvist
Alternativt:
Rödin-Larsson-Timashov
Roy-Björninen-Scott
Eklind-Palve-Ölund
Olesen-Blomqvist-Ljungkrantz
+ 3
Sv: A proposito de nada
JanT: Väldig märkligt men absolut inte oväntat. Nu måste vi städa bort alla gamla Brynästroll som arbetar inom föreningen. Det här håller inte i längden. Snart spelar vi i Allsvenskan.
Kul dock att få in en spelare från ett topplag i bottenlaget Brynäs IF.
SUCK.
Kul dock att få in en spelare från ett topplag i bottenlaget Brynäs IF.
SUCK.
+ 1