Inlägg: 2428102
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{7981}: Även med Palve på ”normal” nivå så är han för dålig för att lira 1:a eller 2:a center. Vilket annat lag i SHL skulle Palve spela som 1:a eller 2:a center? Nu är han ju en katastrof som egentligen inte alls platsar.
Bara att hoppas på att Alcén lyfter på varje sten för att hitta en lösning att kunna skeppa honom.
Bara att hoppas på att Alcén lyfter på varje sten för att hitta en lösning att kunna skeppa honom.
+ 1
Sv: A proposito de nada
{7981}: Brynäs har ju öppnat för att Släppa Bergman ELLER Hedberg.
Bergman var påväg bort, men Brynäs hade som krav att dem ville göra ett byte mot en Forward så då kallnade det.
Bergman var påväg bort, men Brynäs hade som krav att dem ville göra ett byte mot en Forward så då kallnade det.
Lika så med Bergman och Hedberg. En back för mycket. Om man kan lösa Palve och en Back borde det finnas utrymme för att hitta en etablerad (lite dyrare) spelare. Vi får hoppas att det brinner i Blommans ögon och Roy är en Clark.