Inlägg: 2428159
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Danne66: Jo håller med vore nice med ett riktigt namn. Jag tror vi får vänta tills palve är klar för någon annan klubb innan det händer. Hoppas innerligt att det är snarast och att det finns en plan.
I övrigt måste jag säga att roy inte är spelarklar är ju super duper mega konstig och hade varit bra med en förklaring om varför från klubbens sida.
I övrigt måste jag säga att roy inte är spelarklar är ju super duper mega konstig och hade varit bra med en förklaring om varför från klubbens sida.
+ 2