Inlägg: 2428252
Sv: A proposito de nada
eltifoso: Nu kan det bli så att både Kinnvall och Sklenicka missar matchen, samt Strömgren som är på JVM, så skadeläget (eller frånvarande av andra ordaker snarare) ser inte direkt lika ljust ut längre.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Även Scott är sjuk nu.
Vore en bragd att vinna ikväll med sådant manfall!
Vore en bragd att vinna ikväll med sådant manfall!
+ 1