Inlägg: 2429163
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
munkas: En av dina bättre kommentarer på länge! Skrattade så jag tjöt. Kan behövas när man får ställa in julfirandet p.g.a. Covid. Tack!
Ger en skön kontrast här inne bland allt käbbel.
Ger en skön kontrast här inne bland allt käbbel.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Jag kan tycka att Börje bara eventuellt skulle kunna vara aktuell om han valt att avsluta karriären i Brynäs..men det gjorde han ju som bekant inte.
+ 10
Ja, Palve kan få åka upp i taket. Tröjan blir dock kvar på marken.