Inlägg: 2429883
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}:
Haha att du orkar lägga ner energi på det där.
Du måste ha en jävulskt tråkigt liv.. lever ju för ditt HS.
Som du kanske ser så känns inte det där förslaget till femmor så relevant då Kinnvall är sjuk.
Sen kanske du missat att jag säger att nån av Blomman, Eklind, Ljungkrantz eller Ölund borde ta Olesen/Palves plats. Men du missar helt att jag har med Jacke i ena PP femman.
Att du på din lediga juldag tar dig tid för att hitta detta petitess fel är ju mest komiskt för din egen del.
Har du ingen som helst hobby eller fritid?
Skriver först av alla på HS och sist av alla. Och får du ingen med dig i dina ynka försök att provecera så säger du bye bye. Ett litet tips. Skaffa dig ett liv och ta en liten paus från HS. Tror faktiskt ingen skulle sakna dig nämnvärt mycket.
Haha att du orkar lägga ner energi på det där.
Du måste ha en jävulskt tråkigt liv.. lever ju för ditt HS.
Som du kanske ser så känns inte det där förslaget till femmor så relevant då Kinnvall är sjuk.
Sen kanske du missat att jag säger att nån av Blomman, Eklind, Ljungkrantz eller Ölund borde ta Olesen/Palves plats. Men du missar helt att jag har med Jacke i ena PP femman.
Att du på din lediga juldag tar dig tid för att hitta detta petitess fel är ju mest komiskt för din egen del.
Har du ingen som helst hobby eller fritid?
Skriver först av alla på HS och sist av alla. Och får du ingen med dig i dina ynka försök att provecera så säger du bye bye. Ett litet tips. Skaffa dig ett liv och ta en liten paus från HS. Tror faktiskt ingen skulle sakna dig nämnvärt mycket.
+ 3
Sv: A proposito de nada
{8399}: ” Men du skrev ju dessa uppställningar den 22/12.. hur går det ihop?”
Apropå att ta saker i bubblor… Ska vi plocka fram popcornen igen och se dig och Pettis bete er som ett par småbarn igen… Herregud människa, väx upp någon gång!
Apropå att ta saker i bubblor… Ska vi plocka fram popcornen igen och se dig och Pettis bete er som ett par småbarn igen… Herregud människa, väx upp någon gång!
+ 10
Sv: A proposito de nada
{8399}: Suck! Kanske ska ta din evighetsfejd med Pettis nån annanstans. Finns kanske en Tom & Jerry tråd att älta det i.
+ 10
Men även Eklind och Jacke är bättre alternativ än dom tycker jag. Jacke han att han är en bra skytt och rightare och Eklind för han är bra på att återvinna pucken längs sargen och runt mål. Dessutom ek av lagets bästa på att styra puckar.
Känns som det är helt fel spelare i PPet.”
Men du skrev ju dessa uppställningar den 22/12.. hur går det ihop?
”Såhär tycker jag Brynäs ska ställa upp på annandagen.
Karhunen (Lindbäck)
Kinnvall - Sklenička
Friman - Johannesson
Bertilsson - Lindstein
Niemelä
Rödin - Larsson - Timashov
Olesen - Palve - Blomqvist
Scott - Björninen - Roy
Ljungkrantz - Ölund - Eklind
Nordh/Lindblom
PP1:
Johannesson - Point
Kinnvall - Vänster
Roy - Höger
Rödin - Bakom mål
Larsson - Framför mål
PP2:
Sklenička - Point
Blomqvist - Vänster
Palve - Höger
Timashov - Bakom mål
Scott - Framför mål
BP:
Bertilsson - Niemelä
Sklenička - Friman
1a.Ölund - Eklind
2a.Larsson - Scott
3e.Björninen - Blomqvist”