Inlägg: 2429894
Sv: A proposito de nada
Jugge: Det är ju hockeyrelaterat, en fråga gällande hans uppställningar, det är inget som bör skrivas i en bubbla.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Försök se detta uppifrån med ett större perspektiv utan att fastna på detaljer.
+ 3
Sv: A proposito de nada
{8399}: Du inser att det inte är någon här som är intresserade av ert tjafs? Så jo, du hade kunna haft det i en bubbla. Men jag antar att du såg dig själv som duktig som hittade motsägelser i 2 inlägg och var tvungen att ta det här… Som sagt, småbarn var det…
+ 7