Inlägg: 2429966
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Intervjun med limpan. Funderade lite där.
Är det verkligen att gå ut mer aggressivt och stoppa första puckarna i första lägena fokus borde ligga på att utveckla mer?
Jag menar, visst plockar han alla puckar så är det ju inga problem hursom, men det jag tycker är hans svaghet så är det förflyttningarna - om han då god ut mer aggressivt, blir han inte än mer sårbar där han är som svagast då?
Är det verkligen att gå ut mer aggressivt och stoppa första puckarna i första lägena fokus borde ligga på att utveckla mer?
Jag menar, visst plockar han alla puckar så är det ju inga problem hursom, men det jag tycker är hans svaghet så är det förflyttningarna - om han då god ut mer aggressivt, blir han inte än mer sårbar där han är som svagast då?
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Johannes Salomonsson menar att IKO har enkelt för Brynäs eftersom Brynäs saknar bredd, inte spelar aggressivt och har dåligt självförtroende.
+ 1
Av någon anledning har vi haft lite svårt för just IKO men har vi alla de våra friska så kanske.. ..men viktiga poäng är det.