Inlägg: 2430887
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}:
Jag tycker att sen 90 talets och fram till idag har vi haft dessa som bra tränare:
Roger Melin och Gunnar tiden tillsammans
Tommy Sandlin
Flygis och Lillis banade väg åt Melin på ett bra sätt
Bulan såklart. Min favorit!
Boork går mot strömmen. Jag gillade boork ända fram till Real Brynäs säsongen.
Czarnecki bra coach och duktig på att matcha laget rätt.
Tommy Jonsson juniorernas favorit.
Boom-Boom och Nisse föreviga legender.
Resten är tyvärr måste jag säga kattskit.
Jag tycker att sen 90 talets och fram till idag har vi haft dessa som bra tränare:
Roger Melin och Gunnar tiden tillsammans
Tommy Sandlin
Flygis och Lillis banade väg åt Melin på ett bra sätt
Bulan såklart. Min favorit!
Boork går mot strömmen. Jag gillade boork ända fram till Real Brynäs säsongen.
Czarnecki bra coach och duktig på att matcha laget rätt.
Tommy Jonsson juniorernas favorit.
Boom-Boom och Nisse föreviga legender.
Resten är tyvärr måste jag säga kattskit.
Varför inte? Vilka är de? Sjödin, PA, Magnus Sundqvist, Roger Melin och Manner? Visst Manner är bra men funkar det i svensk hockey? Sen var ju Melin bra men det var länge sedan.