Inlägg: 2431465
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
munkas:
Det är det som är det jävliga. Det syns inte någon utveckling på isen. Det är som att se ett helt lag på väg till nödslakt.
Det är det som är det jävliga. Det syns inte någon utveckling på isen. Det är som att se ett helt lag på väg till nödslakt.
+ 3
Sv: A proposito de nada
munkas: Att fortsätta lira Palve, Hedberg och Bergman utan att försöka ändra på något kan inte vara något annat än hål i huvudet. Manner, en mysgubben men inget mera än så
+ 3
Sist såg det mer ut som man körde som på skolgården i mellanstadiet eller alla mot alla. Resultatmässigt har han väl knappast gjort succé. Vi ligger fast förankrade i skiten, precis som vanligt och 1 seger på 9 senaste matcherna.