Inlägg: 2431483
Sv: A proposito de nada
Peja: det är väl inte första gånger Manner såg så bedrövad ut efter en förlust. Det är väl så att det är hans personlighet att han är känslomässigt ner direkt efter en match.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{7981}: Visst har Manner sett bedrövad ut vid andra förluster också men här håller jag med Peja, han såg fullständigt detroniserad ut i måndags. En besegrad man helt enkelt
+ 1