Inlägg: 2431548
Sv: A proposito de nada
Gick på ICA nyligen och blev hånad för min mössa som har Brynäsmärket ! Ödmjuka Skellefteå supportrar allihopa 🤮ja ja det är lätt att sparka på oss som redan ligger i kuvös..🤒🤕🤧
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
pjåtor: Idag har jag en sällsynt god känsla på tre poäng, igelkottsförsvar med snabba omställningar,tre poäng idag och livet känns lite lättare som Brynäsare
+ 13