Inlägg: 2431659
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{10062}: håller med om de får spelare som kan få pucken att gå med sig. Bortsett från ljungen så är det mer närkampsspelare än finlirare du vill få in. Och där är fan ljungen ändå bättre än Dima o palve
Dima o palve är ju inte heller direkt de som går på returer och bökar framför mål, vilket behövs, och ffa palve är ju fan nästintill strykrädd för stora defensiva pjäser.
Dima o palve är ju inte heller direkt de som går på returer och bökar framför mål, vilket behövs, och ffa palve är ju fan nästintill strykrädd för stora defensiva pjäser.
Sv: A proposito de nada
{10062}: Jag imiterar dig och lägger upp 2 PP uppställningar:
PP1
- Johannesson point
- Scott till vänster
- Rödin bakom mål
- Ljungkrantz till höger
- Larsson framför mål
PP2
- Sklenicka point
- Blomman till vänster
- Ölund bakom mål
- Olesen till höger
- Björnen framför mål
PP1
- Johannesson point
- Scott till vänster
- Rödin bakom mål
- Ljungkrantz till höger
- Larsson framför mål
PP2
- Sklenicka point
- Blomman till vänster
- Ölund bakom mål
- Olesen till höger
- Björnen framför mål
+ 4
Olesen.
För jävla skönt att "NHL" Hedberg är petad helt o hållet!!