Inlägg: 2431831
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: ja dåligt backspel men också fel försvarsspelet högre upp när motståndare får komma i fart med pucken på det där sättet.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Exakt! Bergman har gjort usla ingripanden på 1:a och 3:e målet. Han är en säkerhetsrisk varje gång han är på isen.
+ 5
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Att Sklenicka behöver kliva fram och visa forwards om hur man ta för sig i den offensiva är pinsamt
+ 3
Folk kan tycka att Karhunen skall ha 3:an men så enkelt skall man inte få gå in.
Saknar fan ord för hur dåligt våra backar spelar!