Inlägg: 2431881
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Dom ända jag vill se kvar i laget just nu,
Sklenicka
Björninen
Kinnvall
Strömgren
Blomman
Larsson
Johannesson
Ölund.
Kanske Dima beroende på lön. Tror han är bra när laget fungerar.
Scott är trist att inte ha med men tror hans dagar börjar bli räknade.
Sklenicka
Björninen
Kinnvall
Strömgren
Blomman
Larsson
Johannesson
Ölund.
Kanske Dima beroende på lön. Tror han är bra när laget fungerar.
Scott är trist att inte ha med men tror hans dagar börjar bli räknade.
Sv: A proposito de nada
nittontolv: Skicka hem honom till Stockholm direkt. Han väntar väl bara på att Djurgården ska ta klivet upp till nästa säsong ändå så.
+ 3