Inlägg: 2433555
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:
Man kommer undan med mycket om man vinner mer än man förlorar. Brynäs verkar locka fram det mindre bra hos ledare och spelare.
Det hänger sannolikt ihop med en särdeles oförmåga att bygga en stark organisation.
När vänds den trenden?
Man kommer undan med mycket om man vinner mer än man förlorar. Brynäs verkar locka fram det mindre bra hos ledare och spelare.
Det hänger sannolikt ihop med en särdeles oförmåga att bygga en stark organisation.
När vänds den trenden?
Allt handlade bara om ”statistiken” med PA.
Vi kunde ha 4-94 i skott mot mål i favör för motståndaren, men eftersom vi hade 3st ”A-chanser” var, så spelade inte de resterande skotten någon roll.
Det var en jämn match!