Inlägg: 2434418
Sv: Game Day Rögle-Brynäs
Vi hade 3-3. Sen steg Dima in. Oförlåtligt. Jävla juniorbeteende. Pissar ner både lagkamrater och fans.
+ 7
Svarskommentarer
Sv: Game Day Rögle-Brynäs
Davey85: ”
Vi hade 3-3. Sen steg Dima in. Oförlåtligt. Jävla juniorbeteende. Pissar ner både lagkamrater och fans.”
Ska vi gissa på att straffet från Manner blir…., ingenting. Eftersom vi inte har möjlighet att sätta nån på läktaren då laget är för tunt.
Vi hade 3-3. Sen steg Dima in. Oförlåtligt. Jävla juniorbeteende. Pissar ner både lagkamrater och fans.”
Ska vi gissa på att straffet från Manner blir…., ingenting. Eftersom vi inte har möjlighet att sätta nån på läktaren då laget är för tunt.
+ 6