Inlägg: 2435262
Svarskommentarer
Sv: Game Day Rögle-Brynäs
Samsung: ”Att säga att Håkansson misslyckats kapitalt är väl att vara ute och snesegla.
Han har stått 8,5 period?”
Håkansson har väl ändå stått drygt 3 perioder? Finns möjligheten tycker jag man ska köra med Håkansson till Lindbäck är spelklar. Alcén får leta ny permanent 2:a då det är uppenbart att Karhunen inte håller.
Han har stått 8,5 period?”
Håkansson har väl ändå stått drygt 3 perioder? Finns möjligheten tycker jag man ska köra med Håkansson till Lindbäck är spelklar. Alcén får leta ny permanent 2:a då det är uppenbart att Karhunen inte håller.
+ 1
Sv: Game Day Rögle-Brynäs
Samsung: Ingen av våra MV har misslyckats kapitalt i varje match. Håkansson var rena väggen mot Luleå som jag skrev efter den matchen. Men alla har misslyckats i någon/några matcher, o det gjorde tyvärr Håkansson igår.
+ 1
Han har stått 8,5 period?
Starkt bidragande till vinsten och gjorde en supermatch när han hoppa in mot Luleå.
Han har inte misslyckats kapitalt.