Inlägg: 2437003
Sv: A proposito de nada
Hank81: Min känsla är att han kan blockera pucken om han vill, men han väljer att hellre hålla pucken vid liv och det blir tyvärr inget lyckat resultat.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{9684}: hade han haft lite kyla kunde han släppt till ofarligt läge framför kassen. Men givetvis skulle han blockera den. Går inte att säga emot. En enorm tavla. Likaså första. Det är surt att konstatera att Lindbäcks tid är förbi
+ 3