Inlägg: 2437109
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mk: Sallinen hade gått på samma konto som istället blev Blomman. Glad att det blev blomman ska tilläggas.
Kempe polare med Johan och det är väl inte direkt någon rikshemlighet att det jagades länge på honom.
Palmu kopplades ihop med Brynäs och LHC men valde Linköping.
Som sagt, glad att alla tre valde annat. Men att säga att det är Alcéns förtjänst annat än att han var för dålig i förhandlingar är ju löjligt.
Kempe polare med Johan och det är väl inte direkt någon rikshemlighet att det jagades länge på honom.
Palmu kopplades ihop med Brynäs och LHC men valde Linköping.
Som sagt, glad att alla tre valde annat. Men att säga att det är Alcéns förtjänst annat än att han var för dålig i förhandlingar är ju löjligt.
Sv: A proposito de nada
mk: Det fanns bra källor på att Alcén försökte värva Sallinen och Kempe. Att Luleå tog hem deras signaturer kan ju mycket väl ha berott på större ekonomiska muskler än en visare sportchef.
Däremot tycker jag att kritiken mot Kempe är lite överdriven. Han har ju varit långtidsskadad och har givetvis en startsträcka. Det måste alla intressenter haft med i kalkylen.
Däremot tycker jag att kritiken mot Kempe är lite överdriven. Han har ju varit långtidsskadad och har givetvis en startsträcka. Det måste alla intressenter haft med i kalkylen.
+ 1
Ditt glas är alltid halvtomt eller?
Du vaknar varje morgon och sen är den dagen förstörd..