Inlägg: 2437128
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Haha!! Ja det låter ju jättetroligt. Om du menar stannar som i att de andra budar över och att han inte lyckas locka spelare hit ändå så absolut. Då håller jag med dig
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bulten: Nepp.
Menar precis det jag skrev.
Stannar för att summorna är högre än vad ”rewarden” kan tänkas bli..
Menar precis det jag skrev.
Stannar för att summorna är högre än vad ”rewarden” kan tänkas bli..
+ 5