Inlägg: 2437627
Sv: A proposito de nada
{8399}: Jag tycker nog ändå det blev bäst som det blev. Men unnar alltid bra killar som Nicky D framgång sålänge det inte är mot oss.
+ 10
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85: Bra läge för Danielsson att göra entré i DIF. De har massa spelare borta pga JVM och skador, det är en stor förklaring till deras resultat den senaste månaden. Men för Danielsson var det nog bra att få mycket istid direkt.
Brickley verkar gå till Modo. Synd då han är klart bättre än flera av Brynäs backar.
Brickley verkar gå till Modo. Synd då han är klart bättre än flera av Brynäs backar.
+ 1