Inlägg: 2438107
Sv: A proposito de nada
Äntligen Björninen. Det var på tiden, snabbt uppfattat av Blomman och fint avslut av Björnen. Skönt att åtminstone inte behöva börja med att jaga ikapp.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85: Älskar att Blomman, i fjärdekedjan, har gått och blivit en en-poäng-per-match-spelare vid 35 års ålder! Det visar vilken karaktär han besitter.
+ 5
Sv: A proposito de nada
Det är inte ligans två bästa lag som möts direkt. Inte så långt från MoDo-Björklöven detta.
Sv: A proposito de nada
Jag tycker Blomqvist har gjort det otroligt bra sen han kom till Brynäs. Han är absolut en tillgång.
+ 10