Inlägg: 2438564
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85: Håller med fullständigt, och det enda jag kommer säga om zebrorna är underkänt i kväll igen, crosschecking i mot halsen ger en tvåa men stå upp och ge en bröstvärmare är match straff, men om vi förlorar matchen är det för är ett jävla dåligt boxplay, sen att det tar en period och mer innan vi vaknar och börjar spela hockey är mer än underkänt.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Davey85: Måste ge Thörnberg plus som förklarar med bra ord ,på det som kokas i våra huvuden här inne
+ 3
Men domarnas insats är horribel. Det är olika villkor där ute på isen.