Inlägg: 2438629
Sv: A proposito de nada
Jobbocop: Jag tycker det är säsongens tackling hittills. Stenhård, bara kropp, ingen armbåge. HV-spelaren sträcker sig efter pucken och sätter sig själv i den situationen. Han borde få ett matchstraff han också, som utsätter sig själv för den tacklingen😃
+ 11
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Men, Miko Manner!! Om vi är så dåliga sista 5 i andra, varför inte TO?????????
+ 3
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Vi får säkert en kompensationsutvisning i slutet av tredje när vi ligger under med 4-1.