Inlägg: 2439978
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
moment22: Sen har jag en nästan romantisk bild av styrspelet när det funkade som bäst förra säsongen, döpte det i mitt huvud till "svarta säcken", motståndarna åkte in i den och bara försvann!
Det har ju uppenbarligen inte fungerat i år, om det beror på våra spelare eller att motståndarna lärt sig kan jag inte avgöra. Så kanske är det ett måste att ändra..
Det har ju uppenbarligen inte fungerat i år, om det beror på våra spelare eller att motståndarna lärt sig kan jag inte avgöra. Så kanske är det ett måste att ändra..
+ 3
Sv: A proposito de nada
Är det värt min tid att se matchen idag tro? Det är fan en svår fråga dessa dagar men visst, jag kommer att se och kombinera med en liten vinprovning om jag bara lyckas ta mig till bolaget i snöovädret.
+ 2