Inlägg: 2439990
Sv: A proposito de nada
JawKee: Inte känt mig så här säker på förlust sedan Färjestad borta. Får hoppas det är ett gott tecken :)
+ 13
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Var på plats i Jönköping senast och var så besviken och förbannad efter matchen så man kände att man skulle strunta i dagens match, trots inköpt biljett!
Nu sitter man på väg till Växjö och hoppas på sitt älskade Brynäs igen..
En gång Brynäs, alltid Brynäs..
Nu sitter man på väg till Växjö och hoppas på sitt älskade Brynäs igen..
En gång Brynäs, alltid Brynäs..
+ 18