Inlägg: 2440080
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Ok, du vet ju uppenbarligen inte vad en medgångssupporter är och vad ordet innebär, hade dock inte räknat med något annat från dig 😂
Lycka till med text tv:n idag, själv kommer jag se eländet via direktsändning.
Lycka till med text tv:n idag, själv kommer jag se eländet via direktsändning.
+ 11
Sv: A proposito de nada
Huge: Men snälla... Är man en simpel medgångare då?
Höj dig för helvete!
Höj dig för helvete!
+ 11
Sv: A proposito de nada
Huge: svårt att se Forsberg som en medgångssupporter när han har sett varje match i ständig motgång eller hur???
+ 6
Nä, du har inget självskadebeteende.
Du är bara en simpel medgångare, svårare är det inte.