Inlägg: 2440842
Sv: A proposito de nada
Buddha: Vi tar minst en poäng borta mot serieledaren och det ska vi vara nöjda med. Samtliga Brynäsare på isen blir grundlurade vid 4-4. Folk som kastar Lindbäck under bussen där gnäller bara på honom av gammal vana och vet inte på vilket annat sätt dom ska utrycka sin besvikelse på.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SuneMangs:
Jo, nöjd med en pinne.
Sa det efter HV matchen, att "nu ska ni se att vi vinner mot Växjö... Förstår mig inte på det här laget..."
Jo, nöjd med en pinne.
Sa det efter HV matchen, att "nu ska ni se att vi vinner mot Växjö... Förstår mig inte på det här laget..."