Inlägg: 2441242
Sv: A proposito de nada
spolaisen: Han har haft sin chans som coach och det gick åt skogen, som spelarutvecklare har det inte varit någon höjdare , vilken spelare har han utvecklat I positiv mening? Vem är den nästa som vi ska ta tillbaka Röda tråden Sjödin som också misslyckats som coach i Brynäs , lägg ner inaveln och så får vi se vart den här säsongen landar , men ska vi börja om ska det vara nytt blod och vara slut på inaveln.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
J-S: Inte riktigt min bild av Molin. Han räddade kvar Brynäs i SHL 19/20 när han som coach fick ordning på skutan efter Magnus Sundqvist. I min bok får han gå in och stötta Manner med matchcoachning när som helst.
+ 1
Sv: A proposito de nada
J-S:
eftertankens kranka blekhet, skrev Hamlet..
Vi hade kunnat haft tre poäng på kontot ikväll ifall vi hade haft tre svenska tränare i båset i matchen mot Växjö.
Har inget emot de finländska tränarna, därför ska jag utveckla resonemanget angående tränarkonstellationer.
Jag tror det tar tid att lära sig alla spelare i SHL och deras bra och dåliga sidor.
Jörgen Jönsson fick en lätt uppgift med att ta ut spelare vid 3-4, han tog ut Rosen.
Både växjö- och brynässpelare befann sig i högra rundeln inför målet som primadonnan/87;an sköt in från slottet, efter vinkelrät pass från medspelare. Såg ut som i pojklagshockey, alla runt pucken.
ROSEN stod helt ensam.
Helt ostört kunde han sätta pucken i mål.
En svensk tränare i brynäsbåset hade säkert sett vilka spelare Jörgen Jönsson valde och uppmärksammat spelarna i BIF.
MARKERA ROSÉN!!!
IFALL VI HAR TRE SPRÅK I BÅSET SÅ KANSKE VI SLIPPER GÖRA OM MISSTAGEN...utifrån dålig påläsning av motståndarlagen
eftertankens kranka blekhet, skrev Hamlet..
Vi hade kunnat haft tre poäng på kontot ikväll ifall vi hade haft tre svenska tränare i båset i matchen mot Växjö.
Har inget emot de finländska tränarna, därför ska jag utveckla resonemanget angående tränarkonstellationer.
Jag tror det tar tid att lära sig alla spelare i SHL och deras bra och dåliga sidor.
Jörgen Jönsson fick en lätt uppgift med att ta ut spelare vid 3-4, han tog ut Rosen.
Både växjö- och brynässpelare befann sig i högra rundeln inför målet som primadonnan/87;an sköt in från slottet, efter vinkelrät pass från medspelare. Såg ut som i pojklagshockey, alla runt pucken.
ROSEN stod helt ensam.
Helt ostört kunde han sätta pucken i mål.
En svensk tränare i brynäsbåset hade säkert sett vilka spelare Jörgen Jönsson valde och uppmärksammat spelarna i BIF.
MARKERA ROSÉN!!!
IFALL VI HAR TRE SPRÅK I BÅSET SÅ KANSKE VI SLIPPER GÖRA OM MISSTAGEN...utifrån dålig påläsning av motståndarlagen
+ 1