Inlägg: 2442064
Sv: A proposito de nada
Huge: Väldigt många skrattar åt dig Huge . Är du en av de yrkeskunniga då?
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Väldigt många skrattar åt dig Huge . Är du en av de yrkeskunniga då?
SKRATTAR ÅT VAD ?
Jag har inte läst att Huge påstår att han vet mer än Ledarstaben i Brynäs, vissa andra här på forumet gör det konstant, det om något är skrattretande,
Kul då med alla åsikter vilket forumet är till för, i VÅR får vi se vilken åsikt var närmast sanningen tills dess håll god ton, sen respektera att alla har olika åsikter och inte behöver hålla med dig och din åsikt.
😂😂🤣🤣
SKRATTAR ÅT VAD ?
Jag har inte läst att Huge påstår att han vet mer än Ledarstaben i Brynäs, vissa andra här på forumet gör det konstant, det om något är skrattretande,
Kul då med alla åsikter vilket forumet är till för, i VÅR får vi se vilken åsikt var närmast sanningen tills dess håll god ton, sen respektera att alla har olika åsikter och inte behöver hålla med dig och din åsikt.
😂😂🤣🤣