Inlägg: 2442155
Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Tror du kan vara nåt på spåret där. Det känns som att han tappar fokus under korta stunder och straffas rätt hårt för det.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Björnen:
Som laget och de ledande spelarna i stort.
Jag skulle jobba stenhårt med prestationen och skapa förutsättningar för att jobba utan störning. Det syns på ett lag som jobbar med ett gemenssmt fokus. Eller inte. Spelet, attityden, avslappning, göra skitjobbet mm...
Som laget och de ledande spelarna i stort.
Jag skulle jobba stenhårt med prestationen och skapa förutsättningar för att jobba utan störning. Det syns på ett lag som jobbar med ett gemenssmt fokus. Eller inte. Spelet, attityden, avslappning, göra skitjobbet mm...
+ 1