Inlägg: 2442423
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Sportnisse:
Sandström från träningen - hade frågat alcen om Roy:
”Alcén tydlig där jag pratar med honom att skulle Roy vara kvar var det 13:e fw eller fjärdekedjan, och där har Brynäs redan folk. ”
Fan va bra forwards vi måste ha i kvist, ljungen, olesen, Strömgren, Birger, blomman osv.
Ja då förstår jag att Alcen inte hittat en spetsforward som gör skillnad om inte Roy bedöms bättre än att han riskerade hamna som 13de.
Sandström från träningen - hade frågat alcen om Roy:
”Alcén tydlig där jag pratar med honom att skulle Roy vara kvar var det 13:e fw eller fjärdekedjan, och där har Brynäs redan folk. ”
Fan va bra forwards vi måste ha i kvist, ljungen, olesen, Strömgren, Birger, blomman osv.
Ja då förstår jag att Alcen inte hittat en spetsforward som gör skillnad om inte Roy bedöms bättre än att han riskerade hamna som 13de.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Sportnisse: Problemet, tror jag, är att JA vill ha ett säkert kort. Men det inte finns säkra kort på marknaden och dom som dyker upp kan vi inte konkurrera om. Lösningen vore då att satsa på något osäkert, men det är såklart svårare när man inte har byggt ett stort kontaktnät.
+ 1
Vi får nog lita på den trupp som idag står till förfogande.