Inlägg: 2442430
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Alcén verkar leva i en alternativ verklighet. Det är löjeväckande att Roy skulle riskera att inte platsa i Brynäs forwardsuppsättning.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: ja här håller jag med dig - pengen vore ändå ett acceptabelt argument, men placeringen i ”kvalitet-hierarkin köper jag inte alls.
Sv: A proposito de nada
Peja: Känns snarare som att han inte vill, eller är kompetent nog att, förstärka truppen.