Inlägg: 2442780
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Farsang: Är väl alltid en viss risk med spelare i den åldern. Dock har han ju dunkat in rätt bra med mål senaste säsongerna också.
Men det känns konstigt att hans klubb skulle släppa honom när de både har chans på slutspel och riskerar att hamna i negativt kval. Han är ändå deras näst bästa målskytt.
Men det känns konstigt att hans klubb skulle släppa honom när de både har chans på slutspel och riskerar att hamna i negativt kval. Han är ändå deras näst bästa målskytt.
+ 2
Men hade gärna sett Clark motbevisa oss och komma tillbaka och dundra in 15 mål.