Inlägg: 2443249
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
J-S: tre exempel. Då måste du veta hur många gånger som det blivit lyckat också. Eftersom det oftast innebär nedflyttning?
Sv: A proposito de nada
J-S: ja det ska gudarna veta att vi provat ibland har det gått bra oftast dåligt. Manner är inte en dålig tränare sparka han är det dummaste Brynäs kan göra. Bli spännande i morgon vi har svårt gör Brynäs borta. Och vi är väll i rätt dålig form och mycket skadade spelare.
+ 2
Sv: A proposito de nada
J-S: Pecka Alcen är inte orolig för Brynäs framtid. ”Brynäs spelar helt ok, men får inte betalt för sitt spel” säger han i en intervju i GD.
Det framgår också att Honken fått mycket kritik, och att Honken har ett speciellt upplägg och inte alltid är med i båset.
Gå gärna in o läs ni som har möjlighet.
Det framgår också att Honken fått mycket kritik, och att Honken har ett speciellt upplägg och inte alltid är med i båset.
Gå gärna in o läs ni som har möjlighet.
Sv: A proposito de nada
J-S: vi får definitivt inte förlora imorgon..Gör vi det så måste vi vinna minst 4 matcher fler än Linköping och Leksand på de sista 20 matcherna...Kan bli väldigt tufft
+ 1
💪🏻✌️😁❤️