Inlägg: 2446354
Sv: A proposito de nada
Schonning: Haha, publiken vill ha utvisning på Lindbäck. För vad? Ilska?
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Leo Carlsson blir ju inknuffad i Lindbäck, så ganska orimligt av Lindbäck att spöa på honom. Dock ser nog inte Lindbäck hela momentet.
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Örebro kliver upp riktigt högt nu. Brynäs har svårt att komma ur egen zon men det finns fantastiska möjligheter att vända spelet om man sköter korten rätt.