Inlägg: 2446686
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
dabif: han nuddar säkert lite, men extremt kraftig förstärkning. Budskapet blir ju lite som om domarna filmar, varför får då inte spelarna filma då?
För det är en väldigt kraftig förstärkning av domaren.
För det är en väldigt kraftig förstärkning av domaren.
+ 2
Sv: A proposito de nada
dabif: Solklar kontakt i mina ögon i alla fall, mer en dutt än en knuff dock.
Ser ju inte ens ut som de vidrör varandra.
www.shl.se/artikel/ovj3alcuh-403dd/beslut-fran-svenska-ishockeyforbundets-disciplinnamnd-leo-komarov