Inlägg: 2446744
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
skönt att vi vann annars hade jag skrivit mer om det, men var osäker på hur regeln fungerade, stod i klacken och när gruffet skedde när lindbäck blev förbannad så såg man att en Örebroare hoppar in på isen alltså en sjätte spelare och börjar åka mot situationen men stannar upp, så frågade domarfraga på twitter hur det fungerar, och tydligen är det matchstraff att bara hoppa in på isen
men som sagt lättare att släppa det nu när vi vann.
men som sagt lättare att släppa det nu när vi vann.
+ 4