Inlägg: 2446789
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bulten: "Jag hade också gärna haft min chef på 50%, vore ju så klart superskönt, vem hade inte tyckt det.
Men hade det varit bra för min prestation - knappast. I elithockey är prestation lite viktigare än att Honken och Lindbäck tycker det är ett gött upplägg"
Och exakt VAD har DIN syn på vad som är bäst för DIN prestation i DITT jobb, med saken att göra?
Om ett visst upplägg med arbetstiden funkar bäst för dig i DITT jobb, menar du då att samma upplägg måste vara det bästa för Limpan och Honken?
Nåt mer korkat i jämförelse- och slutsatsväg var det länge man läste...
Men hade det varit bra för min prestation - knappast. I elithockey är prestation lite viktigare än att Honken och Lindbäck tycker det är ett gött upplägg"
Och exakt VAD har DIN syn på vad som är bäst för DIN prestation i DITT jobb, med saken att göra?
Om ett visst upplägg med arbetstiden funkar bäst för dig i DITT jobb, menar du då att samma upplägg måste vara det bästa för Limpan och Honken?
Nåt mer korkat i jämförelse- och slutsatsväg var det länge man läste...
+ 1
Men hade det varit bra för min prestation - knappast. I elithockey är prestation lite viktigare än att Honken och Lindbäck tycker det är ett gött upplägg