Inlägg: 2446876
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Någon som hört något nytt om Clark eller var det bara ett falskt rykte/önsketänkande?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Jugge: Går det typ att banna ip-numret tro? Vill inte se fjanten här igen under ÄNNU ett nick. Han verkar seriöst tro att det hjälper att ”vända blad och börja om på ny kula” sjuttioelva gånger.
+ 12
Sv: A proposito de nada
Behöver man verkligen så lång tid på sig som lindbäck för att ställa om sig ? Från lite till stor eller tvärtom? Han är målvakt .. borde vara givet eller skit samma hur det är där ut ? Han spelar ej målvakt vakta kasse . Men jag tror han är dålig målvakt som jag sakt sen Han kom till brynäs. Han har gjort 3 st bra matcher nu på slutet hållit 0 2 gånger .. hur många chanser ska Han ha? Just fan förlåt mig Han är "kompis " .. Han är kvar så länge det behövs. Hoppas han motbevisa mig.. långt kvar än så länge . Vad vet jag .. jag kan ha helt fel om han ..
Sv: A proposito de nada
Jugge: Skönt att vi blev av med honom en stund iaf men han är nog tyvärr tillbaka snart.
+ 7