Inlägg: 2447099
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Raljerande inlägg säger någon samtidigt som de tycker upplägget med Honken är kanon, samtidigt som vi släpper in överlägset flest mål i hela SHL. Om det nu är så
kanon så borde flera av dessa förslag du nämner vara rimliga för denna klick människor. Men helt plötsligt blev det för starkt även för dem
kanon så borde flera av dessa förslag du nämner vara rimliga för denna klick människor. Men helt plötsligt blev det för starkt även för dem
Sv: A proposito de nada
Peja: Att raljera hjälper ju diskussion jättemycket. Mek tack för att jag blir påmind varför det går månader/år mellan mina inlägg här 😊👍
+ 4
Tränarna bör gå ner på 50%. Pajuluoma kan extraknäcka med att hantera Hemlingbystugans bastu och Kaskinen ser ut som någon som skulle kunna jobba på Skatteverket, de söker väl alltid efter nytt folk. Manner kan gå ner på 50% på sina tjänster (huvudtränare samt inofficiell GM), det blir ändå 100%-tjänst för honom.