Inlägg: 2447190
Sv: A proposito de nada
Berge: Inte jättemånga spelare i Malmö som är intressanta om de åker ur. Är väl främst Ollas-Mattsson men tveksamt om Brynäs har plats för honom ändå. Händemark hade varit en tillgång men antagligen dyr. Sylvegårdarna hör hemma där nere på något sätt.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja:
Om Olesen och Eklind lämnar så tar jag hellre bröderna Sylvegård än Westerholmarna.
Hade varit rätt kul med Sylvegårds.
Om Olesen och Eklind lämnar så tar jag hellre bröderna Sylvegård än Westerholmarna.
Hade varit rätt kul med Sylvegårds.