Inlägg: 2449397
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: fast jag ser hellre att Luleå förlorar så att dem fortsätter känna pressen underifrån.
Oskarshamn är ändå ett lag som är vana vid att slita nere i skiten jämfört med Luleå.
Känner Luleå pressen så kan det lika väl gå åt helsike för dem och Luleå får kvala istället.
Så så länge lagen under oss förlorar så kan man vara lugn.
Oskarshamn är ändå ett lag som är vana vid att slita nere i skiten jämfört med Luleå.
Känner Luleå pressen så kan det lika väl gå åt helsike för dem och Luleå får kvala istället.
Så så länge lagen under oss förlorar så kan man vara lugn.
+ 1