Inlägg: 2454732
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Har tittat på den sekvensen igen och det stämmer att Timrå vann teckningen och kom in i Brynäs zon, men det var inte i många sekunder. Sedan får fjärde linan ned pucken i anfallszon och byter. Det är första linan som blir tillbakatryckta i egen zon och släpper in målet.
+ 1
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx:
ett lag är aldrig så sårbart, som när de precis gjort mål
Manner har sovit efter många brynäsmål, där motståndarlagen direkt gjort mål...svagt av en som är andretränare i finländska landslaget, att inte ha bättre koll på dessa saker...
ett lag är aldrig så sårbart, som när de precis gjort mål
Manner har sovit efter många brynäsmål, där motståndarlagen direkt gjort mål...svagt av en som är andretränare i finländska landslaget, att inte ha bättre koll på dessa saker...
Men det var ju för fan han själv som pulade in 4de linan med Ljung blomman kvist till tekning efter kvitteringen. Det var ju inte direkt så att den linan ägt isen tidigare under matchen. Så istället för att stoppa in en lina som kunde använda energin som målet gav och behålla spelet så blev vi fett nedtryckta och utspelade i egen zon efter tekningen.
Den får Manner fan ta på sig till 100%